In 1980 I did some research for my thesis on the world auto-suggestion and school.
Coues 2007, 150th Birthday.
I called from the International Coué-year and initiated three walks in the footsteps Coues in Switzerland.
I published the book "Life autosuggestion keys" - the first comprehensive book on the German language.
"The new I-can-school" is my working concept for the solution of school problems on the basis of Coué. 2007, the Fifth Edition. It would be a practical help for many, would at least these two books published in English. My latest book is called "I-can-tales for adults from 9 and children under 90 years ".
12 key experiences with children who report on the growth of personality.
On my site you can see
http://www.coue.org my current books.
There are important new findings about Coué + auto-suggestion, especially about the simplicity, effectiveness, and the sovereignty of the practitioner.
It is mainly qualitatively much more possible than most people.
Best regards
Franz Josef Neffe
1980 habe ich für meine Diplomarbeit über Autosuggestion und Schule weltweit recherchiert.
2007 war Coués 150. Geburtstag.
Ich rief das Internationale Coué-Jahr aus und
initiierte drei Wanderungen auf den Spuren Coués in der Schweiz.
Ich gab das Buch heraus "Lebensschlüssel Autosuggestion" - das erste umfassende Buch deutscher Sprache zum Thema.
"Die neue Ich-kann-Schule" ist mein funktionierendes Konzept für die Lösung der Schulprobleme
auf der Basis von Coué. 2007 die fünfte Auflage.
Es wäre eine praktische Hilfe für viele, wenn wenigstens diese beiden Bücher in Englisch herausgegeben würden.
Mein neuestes Buch heißt "Ich-kann-Geschichten für Erwachsene ab 9
und Kinder bis 90 Jahre".
12 Schlüsselerlebnisse mit Kindern, die vom Wachstum der Persönlichkeit berichten.
Auf meiner
http://www.coue.org Site kann man meine aktuellen Bücher sehen.
Es gibt entscheidende neue Erkenntnisse über Coué + Autosuggestion, vor allem über die Einfachheit, Wirksamkeit und die Souveränität des Praktizierenden.
Es ist vor allem qualitativ sehr viel mehr möglich
als die meisten Menschen glauben.
Herzlich grüßt
Franz Josef Neffe